sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Maailmassa minne meen...

Niin, tosiaan ajateltiin Debbien kanssa että pitäisi taas päivitellä ja että voitaisin teemauttaa tätä kaikkeen siihen mitä me sotketaan. Ja koska kukaan ei ymmärtänyt selvennän: kaikkeen niihin tyhmiin ideoihin jotka onnistuvat, tai vähän vähemmän onnistuvat, mutta joka tapauksessa, sellaisiin älynväläyksiin kuten karkkipizzaan, joka muuten on oikeasti hyvää, eikä sen tekeminen jääny yhteen kertaan.

Mutta mä muokkasin nyt tommosen tosi kauniin ulkoasun, jolle sä saat Debby tehä mitä huvittaa ku jaksat. Mua vaan kyllästytti ne vihreet puut. Mutta joo, vois alkaa käymään vaijhteeks useemmin, ja tosiaan noita kuvia lisäilemään.

Mä olin tänään mun pikkuserkun rippijuhlissa ja siellä kirkossa tyyliin kukaan muu ku pappi ja minä ja mun isä ei laulanu ja se oli peeettolaa ja vähä outoo... Sit siel rippijuhlissa olin lupautunu soittamaan ja soitinki ihan hienosti ja sit mut laitettii laulamaan ja lauloinki siinä ja ne hymyili ja kehu mua ja mä vaa mietin et "Maan korvessa kulkevi lapsosen tie" -tie laulus on kauheen hankala melodia laulaa ku se menee niin alas ja ylös jos joku tajuu. Tarttee laajan äänialan...

Mutta, hei hei, me yritetään tehä tästä jotain vähän hienompaa.

- Gemmy -

1 kommentti:

  1. Tää on ihan hieno, voidaan ainaki vähän aikaa pitää näin... :)

    VastaaPoista